Otomobilin tamponundan 6 kilogram uyuşturucu çıktı

Otomobilin tamponundan 6 kilogram uyuşturucu çıktı
Gözaltına alınan zanlılardan biri tutuklandı

AYDIN (AA) - Aydın'ın Germencik ilçesinde bir otomobilin tamponunda gizlenmiş 6 kilogram sentetik uyuşturucu ele geçirildi.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, kente uyuşturucu sevkiyatı yapılacağı ihbarı üzerine Aydın-İzmir kara yolunda uygulama yaptı.

Ekipler, Ortaklar mevkisinde durumundan şüphelendikleri bir otomobili durdurdu.

Arama sırasında narkotik köpeği "Çayra", aracın arka tamponuna tepki verdi.

Tamponu söken ekipler, zulalı halde 6 kilogram sentetik uyuşturucu ele geçirdi.

Otomobilde bulunan M.E.O. ile Z.A.Ö, emniyetteki işlemin ardından adliyeye sevk edildi.

Şüphelilerden M.E.O, "Uyuşturucu ticareti yapmak" suçundan tutuklandı. Z.A.Ö. ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.