Şanlıurfa'da 9 bina karantinaya alındı

Şanlıurfa'da 9 bina karantinaya alındı
ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'da Haliliye ve Siverek ilçelerinde 9 bina, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.Valilikten...

ŞANLIURFA (AA) - Şanlıurfa'da Haliliye ve Siverek ilçelerinde 9 bina, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

Valilikten yapılan yazılı açıklamaya göre, İl Hıfzıssıhha Kurulunca salgınla mücadele kapsamında yeni tedbirler alınması kararlaştırıldı.

Bu kapsamda yapılan çalışmalarda, Siverek ilçesi Yenişehir Mahallesi'nde 3, Ayvanat Mahallesi'nde 2, Şirinkuyu ve Hamidiye mahallelerinde birer ve merkez Haliliye ilçesi Ahmet Yesevi Mahallesi'nde 2 binada yaşayan bazı kişilerin Kovid-19 test sonucu pozitif çıktı.

Bunun üzerine, 2 ilçedeki 9 binada 14 gün süreyle karantina uygulanmasına karar verildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.