Siirt'te Botan Çayı'na giren genç akıntıya kapılarak boğuldu

Siirt'te Botan Çayı'na giren genç akıntıya kapılarak boğuldu
SİİRT (AA) - Siirt'te serinlemek için girdiği çayda akıntıya kapılan genç boğuldu.Alınan bilgiye göre, Baykan ilçesi Veysel Karani beldesi Engin köyü...

SİİRT (AA) - Siirt'te serinlemek için girdiği çayda akıntıya kapılan genç boğuldu.

Alınan bilgiye göre, Baykan ilçesi Veysel Karani beldesi Engin köyü yakınlarındaki Botan Çayı'na arkadaşlarıyla serinlemek için giren Mustafa Göçer (17), bir süre sonra akıntıya kapılarak kayboldu.

Çevredekilerin durumu iletmesi üzerine jandarma, UMKE ve 112 Acil Sağlık ekipleri Botan Çayı'nda arama kurtarma çalışması başlattı.

Ekiplerin çalışmaları sonucu Göçer'in cansız bedeni, köye yakın yerde suda sulundu.

Sudan çıkarılan ceset, otopsi için Kurtalan Devlet Hastanesi morguna götürüldü.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.