Şırnak'ta tedavisi tamamlanan kızıl şahin doğaya bırakıldı

Şırnak'ta tedavisi tamamlanan kızıl şahin doğaya bırakıldı
ŞIRNAK (AA) - Şırnak'ta tedavi edilen kızıl şahin doğaya salındı.Şırnak'ta vatandaşların yaklaşık 2 ay önce arazide yaralı halde bulduğu ve Şırnak...

ŞIRNAK (AA) - Şırnak'ta tedavi edilen kızıl şahin doğaya salındı.

Şırnak'ta vatandaşların yaklaşık 2 ay önce arazide yaralı halde bulduğu ve Şırnak Üniversitesi Yabani Hayvanları Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezine getirdiği kızıl şahinin tedavisi tamamlandı.

Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğüne teslim edilen şahin, Şırnak-Siirt kara yolunun 10'uncu kilometresinde doğaya bırakıldı.

Şube Müdürü Orhan Kalay, şahinin tedavi ve rehabilitasyonun ardından yaşam alanına bıraktıklarını belirtti.

Kuşun veteriner hekim gözetiminde tedavisinin tamamlandığını aktaran Kalay, "Vatandaşlarımızdan, arazide bitkin veya yaralı bir vaziyette, kendi kendilerine yetemeyecek durumda olan yaban hayvanlarını imkanları varsa bize ulaştırmalarını, yoksa telefonla bize bildirmelerini istiyoruz. Bu tür yaban hayvanlarının doğaya geri kazandırılması çok önemli." diye konuştu.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.