Talas Belediyesi'nden "Beyaz Masa Sosyal Medya" uygulaması

Talas Belediyesi'nden "Beyaz Masa Sosyal Medya" uygulaması
KAYSERİ (AA) - Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın, "Beyaz Masa Sosyal Medyada" uygulamasını kullanarak vatandaşlarla sohbet etti. Belediyeden yapılan...

KAYSERİ (AA) - Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın, "Beyaz Masa Sosyal Medyada" uygulamasını kullanarak vatandaşlarla sohbet etti.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre, takipçilerinin karşısına geçen Başkan Yalçın, uygulamaya dair bilgiler verdi.

Geçen hafta belediyeye 38 talep ve öneri gelirken Başkan Yalçın'ın ise takipçilerinden gelen soruları da sosyal medya üzerinden yanıtladığı, takipçileri tarafından yeşil alan ve yol çalışmalarından kentsel dönüşüme, temizlikten sosyal tesise kadar çok çeşitli alanlardaki istekleri dinlediği kaydedildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.