Trabzon'da bir mahalledeki karantina kaldırıldı

Trabzon'da bir mahalledeki karantina kaldırıldı
TRABZON (AA) - Trabzon'un Akçaabat ilçesindeki bir mahallede karantina süresi sona erdi.Valilikten yapılan açıklamada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri...

TRABZON (AA) - Trabzon'un Akçaabat ilçesindeki bir mahallede karantina süresi sona erdi.

Valilikten yapılan açıklamada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında Sarıtaş Mahallesi'nde uygulanan karantinanın, İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla kaldırıldığı belirtildi.

Ayrıca 16-19 Mayıs'ta 20 yaş altı ve 65 yaş üstü ile kronik hastalığı bulunanlar dışındaki vatandaşlar için sokağa çıkma kısıtlaması kararı bulunmadığı ifade edilen açıklamada, böyle bir karar alınması durumunda Valilik tarafından gerekli bilgilendirmenin yapılacağı kaydedildi.


Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.