Türkiye'nin sevilen yerli ve milli markası Torku, 'NO ON'un üretimini neden durdurdu?

Türkiye'nin sevilen yerli ve milli aynı zamanda en güvenilir markalarından olan Konya Şeker'in gıda markası Torku, bünyesinde kolaya alternatif olarak "No On" ürünü çıkarmıştı.
Özellikle işgalci terör devleti İsrail destekçisi içecek firmalarını boykot sonrası gözler market raflarında hep bu ürünü aradı ama bulamadı. Çünkü üretimden kaldırıldı.
PANKOBİRLİK Genel Başkanı ve Konya Pancar Ekicileri Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Erkoyuncu'ya Necmettin Erbakan Üniversitesi'nde katıldığı söyleşide No On'un üretimden neden kaldırıldığı soruldu.
Başkan Erkoyuncu, soruya şu şekilde cevap verdi:
"Ürün reçete maliyetinin yüksek oluşu, alışılmış kola standartlarında olmayışı, bunların yanında gazlı dolum tesisi olmaması, başka üretim tesislerinde fason dolum yapılması ve piyasaya arz edilen ürünlerin çok yüksek oranlarla iade olması, yüksek reklam bütçesi harcandığı halde o bütçelerin küçük bir kısmına karşılık gelecek herhangi bir karlılık olmaması gibi nedenlerden dolayı NO On'u kapatıp üretimini durdurduk. Bizden önceki dönemde ürünün üretimi yavaşlatılmış hatta durma noktasında gelmiş bir haldeydi. Bizler de yaptığımız istişareler ve değerlendirmeler sonucu bu kararı verdik."
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.
Ramazan Erkoyuncu’nun nasıl bir kariyeri varmışda üniversitenin programına katılmış çok enteresan geldi bana. Konya Şekerin Tarım-Gıda Üniversitesine kaç defa gitmişte. No On çok sevilerek tüketiliyordu söylediklerinin hiç birine bir torku sever olarak katılmıyorum. Tam raflara girmişti tüketicinin gönlünde taht kurmuştu ki tamamen ürünü yok etti bitirdi piyasadan kaldırdı. Durmadan her yaptığı haberdede mazeretler üretiyor ne yapmışda bugüne kadar kendi kariyeri için. Yapılanlara bile sahip çıkamadı kapattı her yeri perişan etti.
Yanıtla (1) (0)Kesin küresel güçler izin vermemişti
Yanıtla (1) (0)Gayet başarılıydı tadı ve aroması güzel di