Uşak'ta iftarda buluşan 5 kişinin Kovid-19 testi pozitif çıktı

Uşak'ta iftarda buluşan 5 kişinin Kovid-19 testi pozitif çıktı
UŞAK (AA) - Uşak'ın Banaz ilçesinde iftarda buluşan iki ailedeki 5 kişinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.Banaz Kaymakamlığından...

UŞAK (AA) - Uşak'ın Banaz ilçesinde iftarda buluşan iki ailedeki 5 kişinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

Banaz Kaymakamlığından yapılan açıklamada, ilçede iki ailenin iftarda bir araya geldiği, sağlık kurumlarına yapılan başvuru sonrası bu ailelerden 5 kişiye yapılan Kovid-19 testinin pozitif olarak belirlendiği kaydedildi.

"Bu örnek vakadan hareketle ramazan ayında sosyal mesafeyi koruyalım. Bu ramazanı evde geçirelim" uyarısının yapıldığı açıklamada, "İftar ziyaretleri yapmayalım, misafir kabul etmeyelim. Bayramda büyüklerimizle, ziyaret etmeksizin, uzaktan görüşelim. Kıymetli büyüklerimiz; torunlarımızın harçlıklarını EFT veya havaleyle gönderelim. Evde kalın, güvende kalın." denildi.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.