Zonguldak'ta kumar oynayan 12 kişi hakkında işlem yapıldı

Zonguldak'ta kumar oynayan 12 kişi hakkında işlem yapıldı
ZONGULDAK (AA) - Zonguldak'ın Kilimli ilçesinde, bir evde kumar oynadıkları gerekçesiyle 12 kişi hakkında işlem yapıldı.İlçe Emniyet Müdürlüğü Suç...

ZONGULDAK (AA) - Zonguldak'ın Kilimli ilçesinde, bir evde kumar oynadıkları gerekçesiyle 12 kişi hakkında işlem yapıldı.

İlçe Emniyet Müdürlüğü Suç Önleme Soruşturma Büro Amirliği ile Asayiş Şube Müdürlüğü Ahlak Büro Amirliği ekipleri, Belediye Sitesi Mahallesi'nde bir evde kumar oynandığı ihbarı üzerine harekete geçti.

Belirlenen adrese düzenlenen operasyonda, çek, kuru sıkı tabanca ve kumar malzemeleri ele geçirildi.

Operasyon kapsamında 12 kişi hakkında, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan sosyal mesafe kuralını ihlal ettikleri gerekçesiyle Kabahatler Kanunu gereğince işlem uygulandı.

Ayrıca, 2 kişi hakkında da adli ve idari işlem yapıldı.

Kaynak:Anadolu Ajansı

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,çok uzun ve ilgili içerikle alakasız,
Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.