1. YAZARLAR

  2. Uğur Özteke

  3. Konya’nın manevi değeri Tahir Hoca’nın maneviyatına sahip çıkmak bu mu?
Uğur Özteke

Uğur Özteke

Yazarın Tüm Yazıları >

Konya’nın manevi değeri Tahir Hoca’nın maneviyatına sahip çıkmak bu mu?

A+A-

Hasbinallah ve ni’mel vekil diyerek bugünkü yazımıza başlamak istiyorum.

Şehrimi, şehrin saf, temiz ve samimi insanlarını çok seviyorum.

Ama ne yazık ki durum bu samimi duyarlı insanlarla bitmiyor.

Yalan dünyada birbirimizi nasıl kandırırız, birbirimize nasıl sahte şirinlikler yaparız dile 40 şekle giriyoruz. Tabii ki boyumuzca da günaha.

Buyurun pırıl pırıl temiz koca yürekli bir dostum önce aşağıda ki fotoğrafları bize gönderiyor;

1-108.jpg2-094.jpg3-075.jpg4-051.jpg5-030.jpg6-025.jpg

Sonra da şöyle diyordu;

“Selamünaleyküm Uğur abi nasılsın?

Hayırlı Ramazanlar.

Abi sana göndereceğim fotoğraflara bakar mısın?

Allah aşkına "Erenköy Mahallesi Kuba Sokak" Rahmetli Tahir Büyükkörükçü Hocamızın Evi'nin bahçe duvarına yazılan ucube yazılar.

Bu sokak Erenköy de bulunan Güzel Sanatlar Lisesi’nin arkasında. Bizler Tahir Hocamızın Sokağı diyoruz ama bazı insanlar tarafından adı Aşıklar Sokağı konmuş.

Özel günlerde fotoğrafçıların en çok uğrak verdiği yer.

Gençlerin her gün uğrak verdiği ve kirlettikleri yer çok af edersiniz ama abi tam bir pislik yatağı.

Tahir hocamın kişiliğine maneviyatına saygımız bu kadar olmamalı.

Bu sokaktan ne zaman geçsem çok üzülüyorum abi.

Rahmetli Tahir Hocam bizlere neler anlatırdı ve evinin önünde neler yaşanıyor.

Hocam bugünleri görseydi ne derdi çok merak ediyorum.

Bence bu sokak Tahir Hocamızın maneviyatına sahip çıkmak için sokak korunmaya alınmalı abi ya da uyarı levhaları konulmalı.

Benim diyeceklerim bu kadar abi gerisi senin yüreğinden kaleminden dökülecek İnşaallah.

Kendine çok iyi bak Allah’a emanet olasın değerli abim.”…

………

Ben ne diyebilirim ki.

Biz buyuz işte.

Kimse kusura bakmasın gencide yaşlısı da, kadını da erkeği de hepsi biziz. Bunları yapanlar uzaydan gelmediler yaa.

Allah ıslah etsin demekten başka bir şey diyemiyorum.

Bildiğim bu alçakların yazdıklarını yetkililer ve kişiler elli defa temizlediler. Kameralar takıldı ama demek ki biz buyuz.

Dua etmekten başka bir şey gelmiyor elimizden.

 

GÜNÜN OKKALI SÖZÜ

Oburluk ile sağlık bir arada bulunmazmış.

NE ZAMAN ADAM OLURUZ?

Tapu önündeki alt geçide girerken ayağımızı gazdan çektiğimiz zaman daha iyi ADAM oluruz.

Önceki ve Sonraki Yazılar

YAZIYA YORUM KAT

3 Yorum